Restaurang Sven Duvfa i Uppsala (2013-10-04 12:55)
Såg först Giuseppe Levi sen efter en stund kom också Rossi och anslöt sig till gruppen. Är det något speciellt på gång i Uppsala ?
PowwaPuff skrev:Restaurang Sven Duvfa i Uppsala (2013-10-04 12:55)
Såg först Giuseppe Levi sen efter en stund kom också Rossi och anslöt sig till gruppen. Är det något speciellt på gång i Uppsala ?
PowwaPuff skrev:Tyvärr inte.
Skulle ha blivit lite pinsamt då han satt i en avdelning för bokade bord.
Jag har inte varit så aktiv på forumet det senaste året så det var därför jag undrade om det var något besök som var välkänt hos er andra.
Bertil.Nilsson skrev:PowwaPuff skrev:Tyvärr inte.
Skulle ha blivit lite pinsamt då han satt i en avdelning för bokade bord.
Jag har inte varit så aktiv på forumet det senaste året så det var därför jag undrade om det var något besök som var välkänt hos er andra.
Vad som är välkänt är att samma gäng som genomförde den senaste testningen planerat att göra en till, som spänner över längre tid. Utan att veta mer om detta verkar det rimligt att deras besök i Uppsala har med det att göra. Rossi och Levi synes ju ha halva inne i Uppsala.
Snobben skrev:Är det inte lite märkligt för dig Bertil som är så säker på din sak att det finns människor med kunskap i fysik som vida överstiger både mina och dina och som inte tvekar att slå sig ner vid samma bord som två av dig utpekade bedragare inom deras eget gebit?
Snobben skrev:Är det inte lite märkligt för dig Bertil som är så säker på din sak att det finns människor med kunskap i fysik som vida överstiger både mina och dina och som inte tvekar att slå sig ner vid samma bord som två av dig utpekade bedragare inom deras eget gebit?
Snobben skrev:Snobben skrev:Är det inte lite märkligt för dig Bertil som är så säker på din sak att det finns människor med kunskap i fysik som vida överstiger både mina och dina och som inte tvekar att slå sig ner vid samma bord som två av dig utpekade bedragare inom deras eget gebit?
Jag citerar mig själv här, det finns inget i Puffens kommentar som antyder att Svenska fysiker slog sig ner vid samma bord...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst