Rossi och Giuseppe Levi äter just nu mat i uppsala

Här diskuterar vi allt om energikatalysatorn!

Re: Rossi och Giuseppe Levi äter just nu mat i uppsala

Inläggav Snobben » mån 07 okt 2013, 21:43

Konstigt att du Peter är så säker på din sak och att ingen i testgruppen verkar vilja lyssna på ditt ojande... Lol
Felet med vår värld är att de som trodde sig vara smarta uppenbarligen är dummare än de dumma...
Snobben

Inläggav Jesus » tis 08 okt 2013, 05:25

Snobben skrev:
Jesus skrev:
Snobben skrev:Litar på Rosis ord hoppas jag verkligen inte att de gör, tro på möjligheten och hoppas att kunna reda ut fakta kring detta, är en bra inställning. Jag är övertygad om att testgruppen ser denna session som den avslutande oavsett resultat. Om inget starkt bevis läggs upp kommer de med all sannolikhet bryta samarbetet med Rossi, det är min tro...

Du är övertygad? Vad skulle det då innebära för din egen åsikt om e-cat? Du har ju hittills lyckats bortse från alla tidigare tester som visat sig vara mer eller mindre värdelösa..

Vänta nu vart skrev jag övertygad? Jag förhåller mig hellre till dem som snackar mindre och gör mer...

Du var övertygad om att denna "session" är den avslutande... oavsett vad dom kommer fram till. Jag frågar då om hur du kommer att ställa dig när det blir pannkaka även av detta. Så svårt kan det väl inte vara att läsa din egen kommentar? Lol!
Jesus

Inläggav Snobben » tis 08 okt 2013, 06:39

Jag bjuder på den Jesus... Lol
Felet med vår värld är att de som trodde sig vara smarta uppenbarligen är dummare än de dumma...
Snobben

Inläggav Bertil.Nilsson » tis 08 okt 2013, 09:44

Snobben skrev:Du menar att eventuell möjlighet till ära och berömelse förblindar dem så att de inte klarar att se verkligheten som den är, alternativt är de med på ett bedrägeri och hoppas få ta del av kakan? Vilka kan de troliga bevekelsgrunderna vara förutom att ta reda på sanningen? Vilka fantastiska påståenden du kommer med, utan att påstå något alls. Du har verkligen ingen aning, där kan jag hålla med dig...

Förblindar dem? Dina tolkningar är häpnadsväckande. De är säkert högst medvetna när de gör sina val. Med på ett bedrägeri? Åter en häpnadsväckande teori signerad Snobben, hur kan du ens tänka tanken?! Vilken fantasi! Det är kanske trots allt begripligt att du forfarande hyser ett hopp om att Rossis grunka är på riktigt när man följer ditt resonemang ovan. :)
Indikationerna att katten fungerar är alldeles för osäkra för att ha någon tyngd. Tyvärr.
Bertil.Nilsson

Inläggav Snobben » tis 08 okt 2013, 11:04

Klart jag hyser ett visst hopp Bertil, jag hoppas verkligen att jag inte blir misstolkad där... Du kan ju förklara för mig på vilka bevekelsegrunder testgruppens beslut att följa upp detta vilar, förutom att de tror på att det finns en god möjlighet att E-cat fungerar? Lol
Snobben

Inläggav permafrost » tis 08 okt 2013, 12:18

...här var det inget nytt under solen ser jag... ;)
Efter lite beräkningar har jag själv kommit fram till att sannolikheten för att E-Caten fungerar är 0,0000242%
permafrost

Inläggav Gunnar Lindberg » tis 08 okt 2013, 12:55

Snobben skrev:Klart jag hyser ett visst hopp Bertil, jag hoppas verkligen att jag inte blir misstolkad där... Du kan ju förklara för mig på vilka bevekelsegrunder testgruppens beslut att följa upp detta vilar, förutom att de tror på att det finns en god möjlighet att E-cat fungerar? Lol

Är det fler än jag som ser en rundgång i diskussionen? :lol: :lol: :lol:
De är inte så korkade att de ser goda möjligheter (möjligen Roland undantagen).
Ser det något så är de en minimal möjlighet.
Sedan har de andra individuella bevekelsegrunder.
Det har att göra med pyskologi. :lol: :lol: :lol:
Follow the money
Gunnar Lindberg

Inläggav 7of9 » tis 08 okt 2013, 14:06

Men den stora frågan är fortfarande obesvarad…

Vad åt Rossi?
Power to the people.
7of9

Inläggav Jesus » ons 09 okt 2013, 06:49

7of9 skrev:Men den stora frågan är fortfarande obesvarad…

Vad åt Rossi?

Kattmat?
Jesus

Inläggav Bertil.Nilsson » ons 09 okt 2013, 22:26

Snobben skrev:Klart jag hyser ett visst hopp Bertil, jag hoppas verkligen att jag inte blir misstolkad där... Du kan ju förklara för mig på vilka bevekelsegrunder testgruppens beslut att följa upp detta vilar, förutom att de tror på att det finns en god möjlighet att E-cat fungerar? Lol

Misstolkad har du aldrig varit. Däremot obegriplig, vilket du nu är i mindre utsträckning. :)
Nej, det kan jag inte redogöra för. Trots det tror jag att det finns fler variabler. Det tror inte du. :)
Indikationerna att katten fungerar är alldeles för osäkra för att ha någon tyngd. Tyvärr.
Bertil.Nilsson

FöregåendeNästa

Återgå till Allmän diskussion