Rossi och Giuseppe Levi äter just nu mat i uppsala

Här diskuterar vi allt om energikatalysatorn!

Re: Rossi och Giuseppe Levi äter just nu mat i uppsala

Inläggav Jesus » lör 05 okt 2013, 06:27

Snobben skrev:Är det inte lite märkligt för dig Bertil som är så säker på din sak att det finns människor med kunskap i fysik som vida överstiger både mina och dina och som inte tvekar att slå sig ner vid samma bord som två av dig utpekade bedragare inom deras eget gebit?

Varför skulle det vara så märkvärdigt? Dom har ju redan hoppat i säng med Rossi i och med med sina tidigare äventyr. Motiven till det har vi redan avhandlat..

Kanske hägrar nya resor och/eller ersättning för privata "forskningsinsatser"? Ni är ju blåögda som spädbarn..
Jesus

Inläggav Snobben » lör 05 okt 2013, 06:50

Herre Jesus Jesus, tror du inte de skulle hoppa av om de var övertygade i den grad som du är?
Senast redigerad av Snobben lör 05 okt 2013, 06:59, redigerad totalt 1 gång.
Felet med vår värld är att de som trodde sig vara smarta uppenbarligen är dummare än de dumma...
Snobben

Inläggav Snobben » lör 05 okt 2013, 06:52

PowwaPuff skrev:Utan att verka helt tokig (blänga för mycket) försökte jag se om Sven Kullander eller Hanno Essén var med. Jag såg ingen av dessa filurer medans jag käkade lunch. Dock gick jag innan hela sällskapet fick in sin mat.
Rossi hade verkligen professor kalkyl frisyr (håret åt alla håll) när han kom in :) först hittade han inte resten av gruppen. Var nära att resa mig upp och visa honom vart han skulle.

Ha ha, det skulle du gjort...
Felet med vår värld är att de som trodde sig vara smarta uppenbarligen är dummare än de dumma...
Snobben

Inläggav Gunnar Lindberg » lör 05 okt 2013, 14:36

Andrea Rossi
October 4th, 2013 at 4:55 PM
Francesco Toro:
What we are doing now is the rigorous research and development activity, strictly connected with the validation that is necessary for the development for the E-Cat.
In this very moment I am working in a very delicate and important phase of this validation process, which involves the third indipendent party, now working for the long term analisys of the behaviour of the E-Cat. We will give information of the results, positive or negative as they may be. In this moment I cannot give precise information, totally involved as I am in the making of this extensive work.
Thank you for your constant attention to our endevours.
Warm Regards,
A.R.

Då var det det han gjorde i Uppsala.
Follow the money
Gunnar Lindberg

Inläggav Snobben » lör 05 okt 2013, 15:27

Om han överhuvudtaget varit i Uppsala, Puffen är förmodligen med i konspirationen... Lol
Snobben

Inläggav Gunnar Lindberg » lör 05 okt 2013, 15:43

Snobben skrev:Om han överhuvudtaget varit i Uppsala, Puffen är förmodligen med i konspirationen... Lol

I Uppsala var han nog. En konspiration hade inkluderat Essén och Kullander vid matbordet. Vilket inte hindrar att Puffen, i egenskap eller inte egenskap av en konspiratör, rapporterade ett vekligt besök, utan närvaro av Essén och Kullander, där helheten är en konspiration.
Follow the money
Gunnar Lindberg

Inläggav Snobben » lör 05 okt 2013, 17:18

Om vi slutar gå som katten kring het gröt så betyder detta att den svenska testgruppen fortsatt tycker detta är intressant. Eller så är de delaktiga i konspirationen vilket förefaller mig osannolikt, men förmodligen icke så för vissa...
Snobben

Inläggav Peter Ekström » lör 05 okt 2013, 17:48

Snobben skrev:Om vi slutar gå som katten kring het gröt så betyder detta att den svenska testgruppen fortsatt tycker detta är intressant. Eller så är de delaktiga i konspirationen vilket förefaller mig osannolikt, men förmodligen icke så för vissa...

Snobben inlägg 1a!
"All it takes is faith, trust and... just at little bit of pixe-dust" (Peter Pan)
Peter Ekström

Inläggav Snobben » lör 05 okt 2013, 22:39

Ur alla inblandades synvinkel ja, varför skulle jag överraska?
Snobben

Inläggav Jesus » sön 06 okt 2013, 08:39

Snobben skrev:Herre Jesus Jesus, tror du inte de skulle hoppa av om de var övertygade i den grad som du är?

Om de var övertygade som jag? Då skulle dom aldrig ha lierat sig med en fängelsekund och bedragare som påstår sig ha uppfunnit en evighetsmaskin utan att kunna bevisa dess funktion.

Om de var övertygade som du? Då skulle dom fortsätta hoppas, lita på Rossi's ord och ta emot pengarna han betalar för att få locka korkade investerare med UU's goda namn.
Jesus

FöregåendeNästa

Återgå till Allmän diskussion