Time flies för Rossi

Här diskuterar vi allt om energikatalysatorn!

Re: Time flies för Rossi

Inläggav Gunnar Lindberg » fre 21 jul 2017, 00:12

Snobben skrev:
DNI skrev:
Snobben skrev:Ok... Om Rossi har det han påstår sig ha så är det nu bevisen ska fram. Det finns inga ursäkter kvar för att inte lägga korten på bordet. Jag tror Rossi gör detta inom två månader, fr o m idag. Om detta inte skett så beror det på att det inte finns något att visa och den här underhållande och spännande historie har nått vägs ände för mig...vi får se :D

Härligt Snobben! Äntligen har du satt ner foten.

Det är uppenbarligen så att jag hade fel och satte ner foten för tidigt, den återtagande täta aktiviteten kring E-cat, Fabiano i Uppsala med Co, Gullström och rättegången mot IH. Framförallt är det aktiviteten i Uppsala, vilken mot min uppfattning pågått oförtrutet som övertygar mig om att det var fel att sätta ner foten. Det kan helt omöjligt vara så att det forskas vidare i ämnet utan någon som helst indikation på att LENR fungerar och därmed E-cat. Alternativet är att Uppsalagruppen trampar vatten för att hålla sig flytande tills stormen har lagt sig och allt faller i glömska, jag tror inte det 😊

Detta skrev jag för ganska länge sedan. Självklart egentligen.
Min hypotes förutsäger att Uppsalaforsarna varken kommer att rapportera överskottsvärme från nukleär process eller transmutationer efter sina egna försök.
Nästa förutsägelse är att Rossi inte kommer att dra igång sin massproduktion av megakraftverk efter att det nuvarande testet hos kund har avslutats.
Den tredje förutsägelsen är att han lämnar samarbetet med IH inom två år.
Den fjärde förutsägelsen är att inga fungerande Rossireaktor kommer att leverats till oberoende icke hemliga kunder, inte 2017, inte 2027 inte vid något senare tillfälle.
Follow the money
Gunnar Lindberg

Re: Time flies för Rossi

Inläggav Snobben » fre 21 jul 2017, 00:25

Du förutsätter att Uppsalaforskarna hellre låtsasforskar i åratal än erkänner att de har blivit lurade av en bedragare. Du tror det här kommer fortgå från Uppsalas sida tills Rossi blir avslöjad, erkänner eller dör. Det är din uppfattning, jag har något högre tankar om mänskligheten än så.
Felet med vår värld är att de som trodde sig vara smarta uppenbarligen är dummare än de dumma...
Snobben

Föregående

Återgå till Allmän diskussion